Najczęściej zadawane pytania

Informacje na temat realizacji zamówień

a) Płatności w naszym Serwisie obsługiwane są przez PayPro S.A. przy pomocy platformy przelewy24.pl, dzięki której możesz bezpiecznie zapłacić za dokonany zakup.
b) Akceptujemy także standardowe przelewy bankowe.
Numer konta, na który można dokonać przelewu to: 88 1050 1302 1000 0097 4444 8847;
Dane sprzedawcy:
MEDUZA Joanna Olearczyk
ul. Harcerska 2D, 32-551 Wygiełzów
a) CZAS WYSYŁKI
Zakupione przez Ciebie produkty wysyłamy w przeciągu 2 dni roboczych (najczęściej jeszcze tego samego dnia, lub następnego dnia po złożonym zamówieniu, w zależności od tego, o której godzinie otrzymamy potwierdzenie zapłaty).
b) FORMA WYSYŁKI
• Nasze przesyłki obsługuje InPost (paczkomaty lub kurier).
• Czas od nadania przesyłki do dostarczenia jej do Kupującego dyktuje firma obsługująca przesyłki i najczęściej jest to 1-2 dni robocze.
• Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz dane do jej śledzenia.
c) KOSZT DOSTAWY
Sprawdź zakładkę: PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

W przypadku, kiedy otrzymasz towar inny od zamówionego, skontaktuj się z nami i odeślij towar niezwłocznie na nasz koszt, my (również na nasz koszt) wymienimy go na właściwy.

a) UWAGA! Jeśli opakowanie, w którym dotarła do Ciebie przesyłka jest w jakikolwiek uszkodzone, zgniecione, zamoknięte, otwarte – NIE ODBIERAJ PRZESYŁKI.
b) Jeśli opakowanie jest całe, jednak okaże się, że któryś z elementów zamówionego towaru jest uszkodzony niezwłocznie skontaktuj się z nami – wymienimy całość, lub tylko ten element, w zależności od specyfiki produktu.
c) Ta sama procedura obowiązuje w przypadku produktu niekompletnego (np. brak jakiejś litery w alfabecie).

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę.

Nasze towary objęte są rękojmią. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.

Kontakt

Masz więcej pytań?